SEJAHTERALAH SEMUA RAKYAT MALAYSIA

Jumaat, 17 Mei 2013

Haji Hadi ; Terjerat atau kurang bijak













Tajuk komentar saya sudah boleh membuat ahli Pas naik marah tapi itulah hakikatnya. Kenapa seorang Tuan Guru merangkap Presiden Parti Islam yang sudah merata dunia diketahui reputasinya begitu mudah diperangkap. Ada ahli Pas mengatakan beliau dianiaya tapi kenapa insiden ini boleh terjadi . Mana pegawai peribadinya ? Atau Tuan Guru ini boleh diarah dengan begitu mudah tanpa bertanya .

Apa-apa pun gambar inilah yang menjadi punca BN menang 4-0 di Jerantut malah hampir sahaja calun Bebas yang disebelah Tuan Guru menang . Ramai pengundi cerdik tidak menyokong Dr Hamzah calun Pas tapi ramai penyokong kurang cerdik Pas mengundi calun Bebas . Fikirkanlah apa Tuan Guru dah buat tanpa dia sedar dia menyebabkan undi Pas berkurang.

1 ulasan:

  1. Mohon numpang promosi disini, mana-mana ghodong atau belia nak masuk Kolej Komuniti Temerloh dalam bidang Rekabentuk Perabot( lepasan SPM) , bolehlah kontek kat no koi ni 0195233829 atau 0122723104...kalau ada bakat dalam bolasepak atau futsal, boleh mewakili Kolej Komuniti Temerloh dalam sukan IPT

    BalasPadam